EENVOUDIG AAN DE SLAG MET JE EIGEN E-DEPOT!

Digitale documenten duurzaam bewaren, ontsluiten en verrijken is nog nooit zó eenvoudig geweest. 

  • Jouw bestanden op Nederlandse bodem, veiliggesteld voor de toekomst!
  • Deskundigheid en betrouwbaarheid.
  • Wij dragen zorg voor de beschikbaarheid, het beheer en training.
  • Begeleiding bij iedere stap van het archiveringsproces.
  • Onze oplossingen zijn bewezen, gecertificeerd en veilig.
  • Geen softwarelicenties en installatie of specifieke kennis vereist.
  • Aanvullende of afwijkende bundels beschikbaar.
  • Data nog onvoldoende op orde of een vooranalyse? Wij helpen je er graag bij!
Neem contact met ons op

Bestanden duurzaam opslaan

MAIS e-Depot – Brons

Tarief op basis van 1 account, 15.000 records, 100 GiB opslag, 100 GiB dataverkeer, basistraining & support voor 1 jaar.


€ 373,- / per maand

 Duurzame data-opslag
 Bestandsregistratie
 Checksum- & bitrotcontrole
 Virus- & bestandsformaatdetectie
 Bestanden zoeken
 Bestanden inzien
✓ Bestanden downloaden
 Archiefwet 1995 en ED3 compliant

Bestanden nader ontsluiten

MAIS e-Depot – Zilver

Tarief op basis van 2 accounts, 300.000 records, 1 TiB opslag, 500 GiB dataverkeer, advanced training & support voor 1 jaar.


€ 987,- / per maand

 MAIS-e-Depot Brons-functies
 Standaard verwerkingsmodellen
 Metadata extractie
 Metadata indexering
 Zoeken in Metadata
 Bestandstype conversie
 Beschikbaar stellen op maat
 TMLO/MDTO-compatibel

Informatie verrijken

MAIS e-Depot – Goud

Tarief op basis van 4 accounts, 1.000.000 records, 5 TiB opslag, 1.000 GiB dataverkeer, expert training & support voor 1 jaar.


€ 2742,- / per maand

 MAIS-e-Depot Zilver functies
 Informatie schonen
Informatie modelleren
 Informatie verrijken
 Informatie exporteren
✓ Integraal doorzoeken
 Archieven samenvoegen
 NDE-compatibel

Veelgestelde vragen

Klik op onderstaande onderwerpen voor meer informatie.

Kan data uit zaakapplicaties worden opgenomen in de oplossing?

Wij hebben ruime ervaring met het opnemen van Zaakapplicatie data in onze oplossingen. Neem contact op voor meer informatie.

Zijn er koppelingen mogelijk met zaakapplicaties?

Gelet op de verscheidenheid aan zaakapplicaties en vragen met betrekking tot de gewenste wijze van gebruik dat wij hier graag over in gesprek gaan.

Wat als ik andere bundels nodig heb dan waar de Brons-, Zilver- en Goud-oplossingen op zijn gebaseerd?

Op basis van je specifieke wensen kunnen afwijkende bundels worden toegepast. Wij bieden je hier graag een passend voorstel voor.

Wat als mijn capaciteitsbundel ontoereikend is?

Bundels kunnen eenvoudig worden opgewaardeerd. Neem met ons contact op voor de mogelijkheden.

Hoe weet ik hoeveel van mijn capaciteitsbundels is gebruikt?

Je krijgt toegang tot het Klantenportaal, waar je bundels en het verbruik worden weergegeven.

Krijg ik een signalering als een capaciteitsbundel dreigt vol te raken?

In het Klantenportaal is de stand van zaken zichtbaar. Daarnaast informeren wij je tijdig, zodat een passende oplossing kan worden aangeboden.

Kan ik data exporteren?

Uiteraard is het mogelijk om data te exporteren. Bij de inrichting bespreken wij je wensen.

Kan data worden afgeschermd om exports te voorkomen?

Bij de inrichting van de oplossing wordt hier rekening mee gehouden, zodat dit afhankelijk van de wensen kan worden gerealiseerd.

Welke export formats zijn er?

Data exports zijn er in verschillende formaten, afhankelijk van het beoogde doel.

Welke bestandsformaten kan ik opnemen in de oplossing?

Feitelijk zijn alle typen bestandsformaten op te nemen in de oplossing.

Welke bestandsformaten kunnen getoond worden?

Nagenoeg alle gangbare formaten worden ondersteund door onze viewer.

Wat voor advies en ondersteuning bieden jullie?

Wij bieden een breed scala aan advies en ondersteuning, variërend van persoonlijke begeleiding en strategisch advies tot functionele of technische ondersteuning.

Hoe kan ik een afspraak maken voor advies en ondersteuning?

Je kunt eenvoudig een afspraak maken door ons online formulier in te vullen, ons te bellen, of een e-mail te sturen naar onze Supportdesk.

Zijn er kosten verbonden aan jullie advies en ondersteuning?

De kosten variëren afhankelijk van de aard en omvang van de benodigde ondersteuning. We bieden ook gratis eerste consultaties aan om jouw behoeften in kaart te brengen.

Wat kan ik verwachten tijdens een advies- of ondersteuningssessie?

Tijdens een sessie krijg je persoonlijke aandacht van een deskundige, die samen met jou je situatie analyseert en praktische oplossingen en aanbevelingen biedt om je doelen te bereiken.

© DE REE - Certificering - CookiesPrivacyverklaring - Sitemap -
Ontwerp & site beheer door ForYou Media in samenwerking met Best4U.