Archiefmanagement

ARCHIEFMANAGEMENT EENVOUDIG GEMAAKT!

Alle functionaliteiten om je collectie of archief te beheren, faciliteren en publiceren.

Je bestanden op Nederlandse bodem, zekergesteld voor de toekomst!

Wij staan voor deskundigheid en betrouwbaarheid. Wij dragen zorg voor de beschikbaarheid, het beheer en trainingen. Wij staan je bij in iedere stap van het archiveringsproces.

Onze oplossingen zijn bewezen, gecertificeerd en veilig. Geen softwarelicenties en installatie, of specifieke kennis vereist. Aanvullende of afwijkende bundels beschikbaar.

Data nog onvoldoende op orde of een vooranalyse nodig?
Wij helpen je er graag bij!

Eenvoudig collectiebeheer

Archiefmanagement – Brons

Alles voor uw collectiebeheer. Tarief op basis van 1 account, 15.000 records, 100 GiB opslag, 100 GiB dataverkeer, basis training & 8 uur support voor 1 jaar.


€ 3.121,- / eerste jaar

 Geschikt voor 1 toepassing
 Opslaan van digitaal materiaal
 Verrijken van metadata
 Openbaar publiceren
 Doorzoeken van de collectie
 Downloaden van informatie

Archieven combineren

Archiefmanagement – Zilver

Meer doen met uw archieven. Tarief op basis van 2 accounts, 300.000 records, 1 TiB opslag, 500 GiB dataverkeer, 2 raadpleeg organisatie, advanced training & 16 uur support voor 1 jaar.


€ 12.353,- / eerste jaar

 Geschikt voor 3 toepassingen
 Open Data Server-publicatie
 Harvesten door derden
 Beperkt toegankelijk maken
 Zelfstandig applicatiebeheer

Zelfstandig aan de slag

Archiefmanagement – Goud

Het maximale uit archieven halen. Tarief op basis van 4 accounts, 1.000.000 records, 10 TiB opslag, 1 TiB dataverkeer, onbeperkte raadpleeg organisaties, expert training & 32 uur support voor 1 jaar.


€ 41.827,- / per jaar

 Onbeperkt aantal toepassingen
 Escrow-voorziening
 Excel importfunctie
 Gedifferentieerd autoriseren
 Zelfstandig functioneel beheer

Veelgestelde vragen

Klik op onderstaande onderwerpen voor meer informatie.

Kan data uit zaakapplicaties worden opgenomen in de oplossing?

Wij hebben ruime ervaring met het opnemen van Zaakapplicatie data in onze oplossingen. Neem contact op voor meer informatie.

Zijn er koppelingen mogelijk met zaakapplicaties?

Gelet op de verscheidenheid aan zaakapplicaties en vragen met betrekking tot de gewenste wijze van gebruik dat wij hier graag over in gesprek gaan.

Wat als ik andere bundels nodig heb dan waar de Brons-, Zilver- en Goud-oplossingen op zijn gebaseerd?

Op basis van je specifieke wensen kunnen afwijkende bundels worden toegepast. Wij bieden je hier graag een passend voorstel voor.

Wat als mijn capaciteitsbundel ontoereikend is?

Bundels kunnen eenvoudig worden opgewaardeerd. Neem met ons contact op voor de mogelijkheden.

Hoe weet ik hoeveel van mijn capaciteitsbundels is gebruikt?

Je krijgt toegang tot het Klantenportaal waar je bundels en het verbruik worden weergegeven.

Krijg ik een signalering als een capaciteitsbundel dreigt vol te raken?

In het Klantenportaal is de stand van zaken zichtbaar. Daarnaast informeren wij je tijdig zodat een passende oplossing kan worden aangeboden.

Kan ik data exporteren?

Uiteraard is het mogelijk data te exporteren. Bij de inrichting bespreken wij je wensen.

Kan data worden afgeschermd om exports te voorkomen?

Bij de inrichting van de oplossing wordt hier rekening mee gehouden zodat afhankelijk van de wensen dit kan worden gerealiseerd.

Welke export formats zijn er?

Data exports zijn er in verschillende formaten afhankelijk van het beoogde doel.

Welke bestandsformaten kan ik opnemen in de oplossing?

Feitelijk zijn alle typen bestandsformaten op te nemen in de oplossing.

Welke bestandsformaten kunnen getoond worden?

Nagenoeg alle gangbare formaten worden ondersteund door onze viewer.

Wat voor advies en ondersteuning bieden jullie?

Wij bieden een breed scala aan advies en ondersteuning, variërend van persoonlijke begeleiding en strategisch advies tot functionele of technische ondersteuning.

Hoe kan ik een afspraak maken voor advies en ondersteuning?

Je kunt eenvoudig een afspraak maken door ons online formulier in te vullen, ons te bellen, of een e-mail te sturen naar onze Supportdesk.

Zijn er kosten verbonden aan jullie advies en ondersteuning?

De kosten variëren afhankelijk van de aard en omvang van de benodigde ondersteuning; we bieden ook gratis eerste consultaties aan om uw behoeften in kaart te brengen.

Wat kan ik verwachten tijdens een advies- of ondersteuningssessie?

Tijdens een sessie krijg je persoonlijke aandacht van een deskundige, die samen met jou je situatie analyseert en praktische oplossingen en aanbevelingen biedt om je doelen te bereiken.

Neem contact op